Vem är jag?

Jag är inte som andra, jag är mig själv.
Mitt namn är Malin och är 19 årig tjej (född 93) som har ett stort intresse för musik och skrivande. Kan även säga att jag också är en tv-människa, kan sitta och titta på en serie i timmar, kärlek skall det vara med, då blir det awesome :D. Jag lyssnar på musik varje dag, det går inte en dag utan, det skulle kännas konstigt. Jag sjunger för att jag gillar att göra det. Musiken har följt mig. När jag varit ledsen, arg, besviken och glad. Det är det jag gillar med musik. Jag fastnar oftast för låtar som rör mig själv, vad jag känner mig precis då eller vad jag känt som jag kan se en del av mig själv. Min bästa låt är The Climb - Miley cyrus, vilket även också är en grund till bloggens namn.
   Jag sökte till idol 2011, men jag kom inte vidare till den riktiga jyrun. Men jag vet idag att det inte var det bästa tillfället för att söka dit, jag kände nog även pressen för att det skulle vara sista året med idol, (men program kom igen ändå sen) samt att jag mådde dåligt vid den tiden, så jag ville ha något som skulle göra allt bättre. Den dåliga tiden är någt jag tagit mig igenom och än idag är musiken något som fortfarande har en stor plats i mitt liv. Jag ger inte upp lätt!
- Jag kommer snart lägga upp videoklipp när jag sjunger olika låtar. Det skulle betyda mycket om du följer bloggen, kommenterar vad du tycker. Kommer även försöka uppdatera bloggen även som något personligt på min vardag.


 

Kommentera här: