Kommentarer:

1 MALINPLACE:

skriven

ser framemot när du är tillbaka:)

Svar: Tack, roligt att höra :D Just nu är min blogg en enda röra haha x) Sitter just nu och pysslar ihop med ideer av hur bloggdesignen skall se ut :) Btw: fint namn ;)
Malin

2 marina:

skriven

Försöker också pyssla lite med min blogg, men det tar så mycket mer tid av vad jag trodde att det skulle ta. :)

Svar: Okej najs :D Jo tack känner igen det där haha, är så för mig nu!
Malin

3 Maja & Maja:

skriven

Hej! Jag hoppas inte att du missat Berndtssons inlägg om sitt återbesök på sjukhuset och sina tankar om alla operationer? Gå gärna in på bloggen och läs isåfall! Ha det bra /M&M

Svar: Hej! Läste om det, så även flera inlägg. Hoppas det är bättre, men låt det inte knäcka dig (Maja B) :) Vi alla är inte perfekta, men jag förstår att du gör något för din egen skull och det är ju bra (:
Malin

4 Elizabeth:

skriven

Vad spännande! :)

Svar: tack! vill verkligen komma gång och blogga igen :)
Malin

5 alma & tekla:

skriven

hej, sugen på fler läsare ;)
var med i vår tävling på vår blogg, lovar att den kmr intressera dig!
vi har ca 60-90 läsare om dagen & vill gärna få fler.
priset är väldigt stor & chansen att vinna oxå eftersom man kan få så många lotter ^^
förlåt om dunt gillade komentaren men jag suupergärna med i vår tävling :)

Svar: Hej, skall kolla in eran blogg och tävling (:
Malin

Kommentera här: