Låtar..?

Sitter och funderar på vilka låtar som jag skall sjunga och lägga upp som video här. Jag älskar musik och sjunga har varit ett av mina intressen en tid tillbaka, så därför sjunger jag :)

Skriv gärna förslag på låtar som jag kan sjunga. Min röst håller dock inte för hårdrock eller skrikande röster (HaHa). Men ibland gillar jag lugna låtar med lite tempo och sedan lite POP :)
Jag har några som jag själv valt (väljer lite vart eftersom), men skulle vara kul att få andra förslag.
 
Hoppas du är med och följer mig här på bloggen!

Kommentarer:

1 Jennifer:

skriven

Take a bow - rihanna

Svar: Rihanna :D har några låtar som jag valt själv som jag måste sjunga ;D Skall lyssna på take a bow ;D
Malin

2 Lollo:

skriven

Don't you worry child - Swedish house maffia :)

Svar: måste kolla in x')
Malin

3 Mimmi:

skriven

i knew you were trouble - taylor swift 8D

Svar: taylor känner jag igen, lyssnat många låtar från henne, men inte den ;o Måste lyssna :D
Malin

4 Mimmi:

skriven

Sjung Uncover - Zara Larsson =D

Svar: Hon är bra :D skal kolla in låten. följer hennes blogg ^^
Malin

5 Karolin:

skriven

Hello Goodbye - Erik Segerstedt & Tone Damli

Svar: från mello om jag har rätt ;D får se om det blir något 8)
Malin

6 Lovisa:

skriven

Sjung Cher Lloyd - Oath ft. Becky G. grym låt :}

Svar: Skall lyssna på den :)
Malin

7 Jenni:

skriven

Want u back med cher lloyd, så otroligt fin låt! :)

Svar: okej, skall lyssna på den :D
Malin

8 Frida:

skriven

begging - anton ewald :'D

Svar: åh den är bra :D diggar den totalt! vet dock inte om det är en låt som passar mig, haha :c
Malin

9 Malin:

skriven

Let her go med Passenger =D

10 Astrid:

skriven

Free falling, hittar inte rätt artist, men en är Mean mr mustard, min favoritlåt :)

11 Tilde:

skriven

Woopa gangnam style :'D

12 Tilde:

skriven

You - Robin Stjernfeldt

Svar: ..stjernberg? x')
Malin

13 Linnea:

skriven

Boyfriend - Justin Bieber

14 Jasmine:

skriven

You don't no your beutiful - One direction

15 Jasmine:

skriven

Där jag hänger min hatt

Svar: ..av vem? x')
Malin

16 Claudia:

skriven

Flytta på dej

Svar: ..av? x')
Malin

17 Julia:

skriven

Greyhound - Swedish house maffia

18 Maja:

skriven

Bed on fire

Svar: från mello? x)
Malin

19 Jasmin:

skriven

Diamonds - Rihanna :D

20 Maja:

skriven

Heartbrake hotel - Yohio

21 Linnea:

skriven

Selena Gomez - A Year Without Rain :3

22 Linnea:

skriven

Demi Lovato - Heart Attack :)

23 Linnea:

skriven

Demi Lovato - This Is Me =D

Svar: den är ett måste i min lista :D :D
Malin

24 Sofia:

skriven

Starships

Svar: ...av? x')
Malin

25 Linnea:

skriven

Someone i used to know - Gotye :'D

26 Sofia:

skriven

Darin - apan som liknar dig

27 Linnea:

skriven

Jag Gråter Bara I Regnet - Newkid :D

28 Sofia:

skriven

Ai Se Eu Te Pego - Michel Tego

29 Sofia:

skriven

C'est la vie - Khaled

30 Sofia:

skriven

Call me maybe - carly rae jepsen

31 Sofia:

skriven

Don't you worry child

32 Sofia:

skriven

Ett fel närmare rätt - den svenska björnstammen

33 Carly:

skriven

Love Song - rihanna ft. Future :]

34 Sofia:

skriven

Nicki minaj ;)

35 Sofia:

skriven

Hungry hearts - nause

36 Sofia:

skriven

I love it - icona pop

37 Sofia:

skriven

La la love - Ivi Adamou

38 Sofia:

skriven

Nothing but the beat - david guetta

39 Sofia:

skriven

Save the world - Swedish house maffia

40 Sofia:

skriven

She wolf - david guetta

41 Sofia:

skriven

Sweet nothing - Calvin Harris

42 Sofia:

skriven

Whistle - Flo rida

43 Sofia:

skriven

Svordomsvisan :'D

Svar: haha key XD
Malin

44 Tilde:

skriven

En disneysång som heter Björnbröder :'D

45 Tilde:

skriven

En disneysång som heter Känn en doft :'D

46 Tilde:

skriven

Push Play - Miriam Bryant

47 Tilde:

skriven

Under my shades - Zara larsson

48 Tilde:

skriven

Its a warp - Zara Larsson

49 Tilde:

skriven

teddybear - Carl Dust

50 Tilde:

skriven

Bomb - ISA

51 Tilde:

skriven

Want u back - Cher Loayd

52 Anonym:

skriven

Live your life - Moa lignell

53 Tilde:

skriven

When i held ya - moa lignell

54 Tilde:

skriven

On my own - Jonas matsson

55 Isabelle Engqvist:

skriven

Vinn en alldeles ny Nikon-kamera med 20 megapixlar och den filmar i HD! Enkla regler!
Delta i min tävling här:

http://fitnessbyisabelle.shapemeup.se/2013/05/15/tavling-vinn-en-digitalkamera-nikon-coolpix-s3500/

56 Johanna ♥:

skriven

Bleending love :D

Svar: Om du menar Bleeding love - Leona Lewis så är jag med på noterna ;D ..eller vad man skall säga, haha
Malin

57 Elin:

skriven

We are young - Fun c:

Svar: Tack, skall kolla in den :D eller ja, lyssna :) haha
Malin

58 Erika:

skriven

Vet inte riktigt hur din röst, men dem här låtarna är bra:
Stay Close, Don't Go, Stranger, Goodbye, Fall For You, Maybe - Secondhand Serenade
Carrie, New Love in Town - Europe
Our Story - YOHIO
Skyscraper - Demi Lovato
What If - Dina Garipova (Russia, Eurovision 2013)
Beautiful, You, On My Mind, For The Better - Robin Stjernberg
Don't Stop Believin' - Journey ^^

Svar: hehe ja kan ju vara lite svårt x') Skall välja någon låt av dem låtarna jag tagit fram och sjunga och lägga ut här. Kanske blir lättare att utifrån det :)Bra förslag :) Skyscraper har jag redan som en av mina val </3
Malin

Kommentera här: